Friday, October 15, 2010

Reason of this blog :)

Salam kpd OrgAsing ,

Eyh, btol lah kan? sebabnya SAYA TAK KENAL ANDA ! Lain la kalo Aye yang tengah baca skrg , Anyeong Haseyeo ! Eh, patut nye macam ni la , Assalaaaammualaikum ! hakhak . Kepd OrgAsing, foloe n leave a msg in the box ! Akan selalulah saya periksa di kotak2 itu ya!

Blog yang saya *tak pasti ke berapa dah saya renew dan renew ! cipta ini adalah lain daripada yang lain dengan blog2 yang pernah saya buat ! Mengapa? hekhek . Sabar , semua akan ku cerita di sini ! Pada bulan lepas, 21st September 2010 , kalau tak silaplah kan? Alifah Nadiya Liyana *salah taip, salah taip! melanjutkan pelajarannya ke MESIR ! *sbb tu la tukar anyeong ke salam , gahaha . eyh, knp gelak? haha, bunyik efek mcm tak bleh belah pulak. Anda boleh dgr takk? hahak ! sumpah ayat mcm keling! merepek je lebih , bila nak abeh topik ? Ish2 , sabar je la Aye kan? ANYWAY ! Mungkin ada yang dah boleh figured out, yang blog ini saya cipta khas untuk Alifah Liyana !


Korang kenal takk Aye yang saya dok sebut2 nihh? Lgi, kamuu tahu takk kenapa saya letak url blog, kehadapandodol2? kehek ! First thing , Aye , nama sebenar Alifah Liyana ini kakak sayeee~ Haa.. model kapla di atas ni laaaa... Agagagagga . Aye jangan marah ye Ady letak gmbr nehh.. Lps ni, kat blog ni mmg mcm2 Ady letak , tengok lah !

Sbnrnya , AYE ni nama pggilan antara keluarga dan rakan2 Aye . Saye pulee saye pule , ADY , eyh bkan Adi sebutan nye , tapi Idy sebutnya , but in writing , tetap tulis ADY . Seluruh keluarga sayee wajib hurup 'A' di hadapan , so walaupown tulis ADY , tapi sebutan tetap Idy tau tau ! ngeee :D Haishhh~ kalu nak cerita , mmg boleh jdi satu buku boleh diterbitkan dah ! So, kene la simpan2 , dlm next2 posting baru cerita sket2 nyer? Sampai di sini sahaja ~

Call me Ady then next time !
back to top